|Follow |Facebook | Dashboard |
Berjuang Untuk Jannah: Selamat hari ibu mama

Monday 14 May 2012

Selamat hari ibu mama

MC ohyeahhhh
Assalamualaikum Reader hai (: dayana nak ucapkan selamat hari ibu kepada ibu ibu kat luar sana and kepada  mama dayana selamat hari ibu mama semoga panjang umur and sihat selalu , dayana dengan abang2 dan adik2 nak ucapkan beribu terima kasih kepada mama kerana menbesarkan kami dengan kasih sayang dan kami juga nak minta maaf dari dari hujung rambut hingga ke hujung kaki jika kami ada buat salah maaf kan kami mama kami nak cakap " Terima Kasih " untuk semua mama, mama is the best mama in the world (Y) dan kami juga nak cakap kami sayang mama sangat sangat <3 .

  
MU boooooooooo !
Okay semalam siapa yang ada tengok bola MC menang kan oh yeahhhh, bila mula main QPR dapat goal pertama untuk QPR abang aku bukan main setres gila lagi dan QPR dapat goalkan lagi abang aku apalagi setres bertambah balik balik abang aku cakap MU la angkat piala lagi tahun ni , haha and bila MC dah seri abang aku tak teruja sangat dan bila last last minit  MC dapat jaringkan goal yang ke tiga abang aku apalagi menjerit malam2 buta macam orang gila lompat sana sini dalah badan macam gajah,haha terperajan lah jiran2 sebelah , lepas tuh abang aku cakap dekat adik aku yang sokong MU tuh
abang: fazil pergilah bakar baju MU kau  tuh takada guna dah tahun nih MC angkat piala,haha
eleh belagaknya tahu la team dia menang nak suruh orang bakar baju segala konon puihh -,-  btw  congratulations for manchester city dah lama takmenang kan dah 44tahun kan ? k congratulations bye assalamualaikum (^,^)

No comments: