|Follow |Facebook | Dashboard |
Berjuang Untuk Jannah: Love Is Cinta

Thursday 5 January 2012

Love Is Cinta





Hello reader
sekarang nih banyak sangat peyakit kan kan kan
sebab sekarang nih kan musim hujan `and banjir sekarang pun saya tengah sakit, sakit kepala je pun.Hihi
okay sekarang kembali kepada cerita nak tau sebab apa saya tulis dekat title macam tuh ?
okay jom baca dekat bawah nih peace (:


Kenapa  bila saya nampak dia je mesti saya pandang bawa sebab malu nak pandang dia
Kenapa bila terserepak dengan dia je mesti mulut saya nih macam kena Zip tak boleh nak berkata2
Kenapa bila dalam facebook saya tak malu pun nak tanya dia itu,ini tapi kalau di luar say 'hey' pun tak berani. bukan takut tapi malu
Kenapa dalam banyak-banyak lelaki dengan awak juga saya jatuh hati, taip sambil tutup muka Hihi malu
sebab (1) awak baik  (2) awak omeyyy (3) awak hensome  banyak lagi lah kalau sebut satu persatu sampai esok tak habis, and


Kenapa susah sangat saya nak cakap 'I LOVE YOU ' dekat awak
tapi saya nak awak yang cakap macam nih dekat saya
lelaki mesti mulakan dulu kan, not girl okay

I just want to say ILOVEYOUSOMUCH
DOYOULOVEME???
PLEASE ANSWER IF YOU READ THIS !!
This picture is right sometimes IHATEYOU
amd sometime ILOVEYOU





ILOVEYOUSOMUCHMR'****


3 comments:

Aishot said...

link la blog ni pada si DIA..
cuba la mane tau sangkut ;D

Cik Puan Muda Umi said...

xsalah pmpuan yg start dlu..jgn lambat2,kang melepas..hihi

Dayana Yusoff said...

Alaaa dayana malu lahh